020- 8943131 info@clinic4all.nl

Kies ook voor een gave en gezonde huid zonder Acne en oneffenheden!

Huidverbetering voor Acne / Acnelittekens

Oorzaak van Acne / Acnelittekens

Acne is een vervelende huidaandoening waar veel mensen op enig moment in hun leven last van krijgen. Het is ongevaarlijk maar vooral ontsierend en kan vaak gevoelens van onzekerheid met zich meebrengen.
Acne is een aandoening van de talgklieren in de huid. Meestal uit Acne zich als puistjes op het gezicht, maar het kan ook op de rug, armen en de borst voorkomen. Acne kan verschillende vormen en verschillende oorzaken hebben. Bij Acne worden de talgklieren groter en er wordt meer talg geproduceerd. Het talg word dikker en kan moeilijker vanuit de huid naar buiten worden afgevoerd. Dit zorgt voor verstopping van de talgkieren, deze gaan ontsteken en op deze manier ontstaan puistjes. Het uitknijpen van puistjes verergerd de ontsteking en dit kan littekens tot gevolg hebben.

Behandeling van Acne / Acnelittekens

Bij Clinic 4 All hebben wij verschillende doeltreffende producten en behandelingen voor Acne en Acne littekens. De gekozen behandeling is afhankelijk van de kenmerken van uw Acne, uw huidconditie en uw persoonlijke wensen. Het doel van de behandeling is om het Acne beter onder controle te krijgen en de door Acne ontstane huidschade zoals littekens zoveel mogelijk te herstellen.

Behandeling van Acne kan onder andere met medische peelings en dermapen behandelingen waarmee zeer goede resultaten worden geboekt. Daarnaast is het belangrijk dat u uw huid thuis routinematig op een correcte manier verzorgd. Wij adviseren u graag hierin.

Voor de behandeling

Na de behandeling

Voor de behandeling

Na de behandeling

Heeft u nog vragen over Acne/ Acnelittekens behandeling of over een andere behandeling? Of wilt u persoonlijk advies? Maak dan direct een afspraak voor een kosteloos en vrijblijvend consult.